Twoje dziecko ma 2, 3 lata i nie mówi, bądź mówi zbyt mało? Ma trudności z nauką czytania?
Metoda Krakowska® jest terapią neurobiologiczną, która w oparciu o wiedzę na temat neuroplastyczności mózgu stumuluje wszystkie funkcje poznawcze dziecka. W swoich założeniach naśladuje etapy rozwoju zdrowych dzieci, co pozwala na skonstruowanie programu terapeutycznego. Najważniejszym elementem tej metody jest Symultaniczno-Sekwencyjna Nauka Czytania®, budowanie systemu językowego oraz rozwijanie wszystkich funkcji poznawczych. Twórczynią Metody Krakowskiej jest prof. Jagoda Cieszyńska.
Jest zalecana dla dzieci:
- zagrożonych autyzmem,
- z autyzmem,
-z alalią,
- zespołem Aspergera,
- z niedosłuchem,
- z zespołami genetycznymi,
- z mózgowym porażeniem dziecięcym,
- z afazją,
- z opóźnionym rozwojem mowy,
- zagrożonych dysleksją,
-z dysleksją.