Monika Solis wybrane kursy i szkolenia:
- Szkolenie I i II stopnia na terapeutę integracji sensorycznej uprawniające do diagnozowania, planowania i prowadzenia terapii - PSTIS
- Wczesne wykrywanie zburzeń autystycznych - J. Surowińska
- Wzorce z ontogenezy w odniesieniu do dysfunkcji w rozwoju psychomotoryczym - J. Surowińska
- Rozwój dziecka - ontogeneza motoryczna oraz odruchy w pierwszym roku życia - J. Surowińska
- Problemy motoryczne dzieci z autyzmem w podejściu fizjoterapeutycznym i sensorycznym - J. Surowińska
- Dziecko wiotkie w terapii. Ustalenie programu ćwiczeń - J. Surowińska
- Wady postawy u dziecka w wieku przedszkolnym w odniesieniu do zaburzeń w rozwoju sensomotorycznym. Ocena i badanie postawy dziecka - J. Surowińska
- Narzędzie M-CHAT-R/F - praktyczne zastosowanie w monitorowaniu rozwoju dziecka, Synapsis
- Terapia ręki w teorii integracji sensorycznej - Z. Przyrowski, Sensum Mobile
- Centralne zaburzenia przetwarzania słuchowego (CAPD) w kontekście terapii integracji sensorycznej - PSTIS
- Terapia czaszkowo- krzyżowa. Kurs podstawowy - B. Przyjemska, Polish Canadian CranioSacral Therapy Institute
- Plastrowanie statyczne i dynaminczne w logopedii - kinesiotaping medyczny - E. Wojewoda, Cognitus
- Masaż logopedyczny od podstaw - podejście praktyczne- A. Kaczyńska, Cognitus
- Uczestnictwo w stażu z zakresu Metody Krakowskiej pod okiem D. Śmiałkowskiej i I. Wójtowicz
- TERAPIA NEUROBIOLOGICZNA - dla początkujących - J. Cieszyńska, Centrum Metody Krakowskiej
- Wczesna diagnoza i terapia zaburzeń autystycznych - M. Korendo, K. Sedivy, Centrum Metody Krakowskiej
- Programowanie języka - terapia dziecka o specjalnych potrzebach edukacyjnych- S. Orłowska-Popek, WCIES
- Stymulacja mechanizmów lewopółkulowych - usprawnainie pracy lewej półkuli mózgu - M. Korendo, WCIES
- Symultaniczno - Sekwencyjna Nauka Czytania w pracy z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych - M. Korendo, K. Sedivy, WCIES
- Alalia (opóźniony rozwój mowy, SLI) - diagnoza i terapia - E. Bielenda - Mazur, Centrum Metody Krakowskiej
- Diagnoza i terapia dzieci z zespołem Aspergera - M. Korendo, Centrum Metody Krakowskiej
- Rozwój i stymulacja rozwoju dziecka w pierwszym roku życia - E. Bielenda - Mazur, Centrum Metody Krakowskiej